خیال خاکستری

خیال خاکستری

و اما عش__________ق

 

هنوز دارم به ردپات نگاه می کنم و با خودم میگم واقعا رفت؟ و با خودم چند بار تکرار می کنم رفت رفت رفت

تو سهمی از وجود من بودی پس یعنی الان من یه تیکه از وجودمو ندارم؟

آره من گفتم برو

آره قبول دارم احترام همه رو گذاشتم جز تو

آره خودم یادمه از عشق می گفتم و وقتی نوبت من شد کم اوردم

لازم نیست بگب خودم میدونم دوسم داشتی ولی هم تو و هم من یکم ترسو بودیم

نه خواهشا حاشا نکن این یه واقعیته

یاد من باش اگه خوابی اگه بیدار یاد من باش

به همین بهانه یک شب حت ییک عمر یاد من باش

یاد من باش اگه تو با تو مهربون نمیشه

مثل عکسای قدیمی زندگی جوون نمیشه

یاد من باش اگه سنگم اگه خاکم اگه رودم برا تو خاطره گفتم واسه تو خاطره گفتم

اگه بارون و بیابون منو گم کرده تو چشماش گاهی وقتا مهربون شو گاهی وقتا یاد من باش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: سیمین ׀ تاریخ: یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

خداي من خداييست كه اگر سرش فرياد كشيدم به جاي اينكه با مشت به دهانم بزند با انگشتان مهربانش نوازشم مي كند و مي گويد ميدانم جز من كسي نداري !!! به وبلاگ خودتون خوش اومدین


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , simin37.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM